0,00 €, 0 tuotetta

Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. HUOM! Ruuhka-aikoina toimitusajat saattavat olla pidemmät! 9.-17.7. Tilauksia lähetetään 1-2 kertaa viikossa.

Toimitustavat ja -maksut

Alle 500 gramman painoiset tilaukset toimitetaan pääosin kirjeenä kakkosluokassa, yli 500 gramman ja yli 100 euron arvoiset tilaukset pakettina. Toimitusvahvistuksessa näkyy automaattisesti seurantakoodi, vaikka tilaus olisi toimitettu kirjeenä. Tällöin koodi ei luonnollisesti ole käytössä. Toimitusmaksut kotimaahan 3 euroa, yli 100 euron tilaukset postikuluitta. Tilaukset toimittaa Posti. Toimitusmaksut sisältävät postikulujen lisäksi myös pakkaamisen käsittely- ja materiaalikustannukset.

Toimitusmaksut EU:n sisällä 6 euroa, yli 100 euron tilaukset postikuluitta. Toimituskulut EU:n ulkopuolelle 12 euroa.

Maksutavat

Tilaukset maksetaan ostosten teon yhteydessä Klarna checkout- maksupalvelun kautta. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danskebank
  • Säästöpankki/POP
  • Aktia
  • S-pankki
  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna erämaksu
  • Klarna lasku
  • Paypal
  • Tilisiirto (Maksu tulee suorittaa kolmen (3) arkipäivän kuluessa, muuten tilaus perutaan).

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Vaihdot ja palautukset

Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta tulee ilmoittaa meille sähköpostitse info@pikkuotus.fi. Vaihto ja normaalihintaisten tuotteiden palautus on maksutonta, jos palautusohjeita on noudatettu*! Alehintaisten tuotteiden palautuksesta perimme 3euroa. Huomioithan, että jos olet noudattanut palautusohjeita, sinun ei tarvitse odottaa kuittausta viestiisi vaan voit palauttaa tuotteen.

Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että peruuttamisesta ilmoitetaan aina kirjallisesti sähköpostitse, että tuote palautetaan moitteettomassa kunnossa (vaate on käyttämätön ja siinä on tuotelaput ja alkuperäinen tuotepussi tallella) ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Kirjallisen ilmoituksen jälkeen tuote tulee palauttaa viipymättä joko Postin ja Smartpostin kauttaa.

Jos valitsit tilauksen maksutavaksi laskun, sähköpostiisi lähetään uusi lasku, kun palautus on käsitelty. Voit tarvittaessa olla yhteydessä maksunvälittäjämme Klarnan asiakaspalveluun laskun eräpäivän siirtämiseksi joko sähköpostitse info@klarna.fi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun puhelitse numerossa 09 425 99771.

Tuote voidaan myös vaihtaa toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin. Jos korvaava tuote on eri hintainen, teemme joko rahojen palautuksen tai laskun erotuksesta. Jos haluat vaihtaa tuotteen johonkin muuhun, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse niin varaamme haluamasi tuotteen ja postitamme sen palautuksen saavuttua meille. *Huom. asiakas vastaa postikuluista, jos vaihdettu tuote palautetaan.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi. Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista toteutuneet postikulut (10 euroa).

Palautusosoite:

ASIAKASPALAUTUS/ 635340
pikkuOtus oy
Lehtomäentie 15
34130 Ylinen

Tuotteen voi palauttaa myös Smart-postin kauttaa käyttämällä samaa koodia kuin noudettaessa. Pakettiin tulee kirjoittaa asiakaspalautusosoite ja -koodi.

Kaikki viikon aikana saapuneet palautukset käsitellään keskitetysti perjantaisin, Klarna hoitaa maksujen palautukset, lukuunottamatta PayPalia ja tilisiirtoja.

Reklamaatiot

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. pikkuOtus oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteystiedot

pikkuOtus oy

Lehtomäentie 15
34130 Ylinen

info@pikkuotus.fi
puh. 050 3409393